Træningsudvalget

Træningsudvalget/TU, tilrettelægger aktiviteterne indenfor træning og hold.

  • Tjekker og besvarer tilmeldingsmailen: tilmelding@dch-kalovig.dk
  • Opretter hold, fordeler trænere og hundeførere, samt står for Intro1+2.
  • Ajourfører holdlisterne.
  • Står for kontakt til og uddannelse af føl og aspiranter. TU tager en samtale med føl om de kan fortsætte som aspirant. TU orienterer efterfølgende bestyrelsen.
  • Planlægger og afholder aktiviteter for trænere og hundeførere.
  • Arrangerer uddannelse og træningsrelevante foredrag for trænerne.
  • Administrerer klubbens lukkede Facebook-gruppe: Træner i DCH Kaløvig

Udvalget kan kontaktes på: traeningsudvalg@dch-kalovig.dk

Udvalget består af:

Connie Nielsen
Mikkel Kronborg Rasmussen
Lise Dall

Aktivitetsudvalget

Aktivitetsudvalget/AU, står for arrangementer af forskellig art i klubben.

  • Foredrag
  • Hyggeaftener
  • Udflugter
  • Juleafslutning 

Udvalget kan kontaktes på: aktivitetsudvalg@dch-kalovig.dk

Udvalget består af:

Finn Hedegaard Nielsen
Karin Hebsgaard

Konkurrenceudvalget 

Konkurrenceudvalget/KU, står for at arrangere konkurrencer i klubben.

  • Klubmesterskabet
  • Lands og Kredskonkurrencer
  • Venskabskonkurrencer 

Udvalget kan kontaktes på: konkurrenceudvalg@dch-kalovig.dk

Udvalget består af:

Helle Andersen
Nanna Kretzschmar
Bettina Madsen
Nelli Andersen
Hans-Henrik Tungelund 

Klikkerudvalget

Opretter hold og arrangerer kurser i klikkertræning.

Udvalget kan kontaktes på: klikkertilmeld@dch-kalovig.dk

Udvalget består af: 

Inge Møller
Birthe Boe
Britt Mørch

Agility/Rally-udvalget

Agility/Rally-udvalget tilrettelægger klubbens aktiviteter indenfor agility og rally.

Udvalget kan kontaktes på: agility@dch-kalovig.dk

Udvalget består af:

Birgitte Pedersen
Connie Svith Nielsen
Nanna Kretzschmar
Christina Binau Simonsen
Johnny Hune Pedersen

Brugshundeudvalget

Brugshundeudvalget tilrettelægger klubbens aktiviteter indenfor IGP og IFH.

  • Brugshundeudtagelser i IGP (IPO) og IFH (SPH)
  • Færdselsprøver

Udvalget består af:

William H. Nielsen
Jill H. Rasmussen

Klubhusudvalget

Klubhusudvalget varetager pasningen af klubhuset.

 

  • Rengøring og vask
  • Indkøb af kaffe, the, øl og vand

 

Hjælp dem med at holde det pænt og ryddeligt!

Udvalget består af:

Dorte Jørgensen
Mette Adamsen

Byggeudvalget

Byggeudvalget står for det indledende arbejde med at få et nyt klubhus, da vores nuværende er i en skidt forfatning.

Udvalget består af:

Johnny H. Pedersen
Mette Adamsen
Bjarne Christensen




 

 

Alle Funktioner i klubben

Bestyrelsen

  • Bestyrelsen har det overordnede ansvar for klubbens drift og økonomi, og står for afholdelse af årets generalforsamling og klubfest.
  • Bestyrelsen står for klubbens hjemmeside, har ansvar for at mødereferater bliver offentliggjort og at andre informationer på hjemmesiden er opdaterede i et rimeligt omfang.
  • Bestyrelsen administrerer klubbens åbne facebookside, DcH Kalø Vig.
  • Motivering og uddeling af klubbens vandrepokaler (Kammeratskabspokalen, Fighterpokalen og Årets Konkurrencehund), samt hjemkaldelse og gravering af alle vandrepokalerne.
  • Sammen med konkurrenceudvalget at planlægge og afholde klubmesterskabet i efteråret. Der henvises til Landsforeningens Årbog samt kreds 3’s retningslinier.
  • Indkøb og uddeling af pokaler til klubfesten. Udregning og uddeling af klubbens spor og lydighedspokaler.
  • Sammen med konkurrenceudvalget at evt. afholde kreds/landskonkurrencer. Der henvises til Landsforeningens Årbog samt kreds 3’s retningslinier.
  • Udlevering af startbøger samt sikre at hundeførere stiller i de korrekte klasser.

Formand: mail: formand@dch-kalovig.dk.
  • Tegner foreningen udadtil.
  • Modtager og videresender post fra Lands og Kredsforeningen.
  • Deltager i Landsmødet og kredsrådsmøder i kreds 3.
  • Sørger for indkaldelse til bestyrelsesmøder og dagsorden.
  • Deltager i bestyrelsesmøder ca. 6-8 gange/år.

Næstformand:
  • Træder til i tilfælde af formandens forfald.
  • Deltager i bestyrelsesmøder ca. 6-8 gange/år

Kasserer: mail: kasserer@dch-kalovig.dk
  • Bogføring i C5.
  • Betaling af udlæg og regninger, samt passe kontantkassen.
  • Udsendelse af kontingentopkrævninger i november/december.
  • Opfølgning på indbetalinger og holdlister.
  • Indskrivning og opdatering ift. medlemsdatabasen i januar og februar.
  • Indbetalinger til DcH Landsforening.
  • Laver årsregnskab til godkendelse hos foreningens 2 interne revisorer.
  • Udarbejder budget til fremlæggelse på generalforsamlingen.
  • Ansøgning af lokale, aktivitets og uddannelsestilskud ved kommunen.
  • Ansvarlig for indhentning af børneattester.
  • Deltager i bestyrelsesmøder ca. 6-8 gange/år.

Sekretær:
  • Skriver referater fra bestyrelsesmøder og generalforsamlingen.
  • Håndterer/besvarer som den første henvendelser til bestyrelsen.
  • Opdaterer klubbens hjemmeside, både på vegne af bestyrelsen og de forskellige udvalg der indsender materiale (uddelegeret).
  • Deltager i bestyrelsesmøder ca. 6-8 gange/år.

Menigt medlem:
  • Deltager i bestyrelsesmøder ca. 6-8 gange/år.

Suppleanter til bestyrelsen:
  • De 2 valgte suppleanter indtræder i bestyrelsen hvis nogle af bestyrelsesmedlemmerne får forfald.

 

Revisorer:

  • Reviderer årsregnskabet senest 8 dage før den ordinære generalforsamling.
  • Revisorsuppleanten tiltræder hvis en af revisorerne får forfald.

 

Træningsudvalget:

  • Tjekker og besvarer tilmeldingsmailen: tilmelding@dch-kalovig.dk
  • Opretter hold, fordeler trænere og hundeførere.
  • Ajourfører holdlister.
  • Står for Intro1+2
  • Står for kontakt til og uddannelse af føl og aspiranter. TU tager en samtale med føl om de kan fortsætte som aspirant. TU orienterer efterfølgende bestyrelsen.
  • Planlægning og afholdelse af aktiviteter for trænere og hundeførere.
  • Arrangerer uddannelse og træningsrelevante foredrag for trænerne.
  • Administrerer klubbens lukkede Facebook-gruppe: Træner i DCH Kaløvig
Formand:
  • Sørger for indkaldelse til og afholdelse af ca. 4 trænermøder/år, samt udarbejdelse af referat.
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

Aktivitetsudvalget:

  • Afholder sociale arrangementer af forskellig art.
  • Juleafslutningen.
  •  
Formand:
  • Sørger for indkaldelse til og afholdelse af passende antal møder, samt udarbejdelse af referat.
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

Agility/Rally udvalget:

  • Planlægning og afholdelse af klubmesterskabet i efteråret.
  • Evt. afholdelse af kreds/landskonkurrencer/DGI.
  • Motivering og uddeling af klubbens 2 Agility/Rally vandrepokaler (Årets Agility/Rally slider og Årets Agility/Rally konkurrencekæmper).
  • Vedligeholdelse af øvelsesredskaber.
Formand:
  • Sørger for indkaldelse til og afholdelse af udvalgsmøder, samt udarbejdelse af referat.
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.


Klikkerudvalg:

  • Opretter hold og arrangerer kurser i klikkertræning.
  • Tjekker og besvarer tilmeldingsmailen: klikkertilmeld@dch-kalovig.dk
Formand:
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

Brugshundeudvalg:

  • Står for at afholde prøver indenfor IGP (IPO) og IFH (SPH) samt Færdselsprøver.
Formand:
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen. 


Konkurrenceudvalg:

  • Står for at arrangere konkurrencer på kreds og landsplan, samt klubmesterskabet.
Formand:
  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

 

Klubhuset:

  • Alm. renholdelse af klubhuset. Vask af håndklæder og viskestykker.

Ansvarlig:

  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

 

Klubhuset indkøb:

  • Indkøb af artikler til køkken; plastikkrus, køkkenruller mm.
  • Indkøb af artikler til rengøring og toilet.
  • Indkøb af kaffe, øl og sodavand.
  • Tømning af septictank ca. 4 gange/år.

 

 Ansvarlig:

  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

 

Shoppen:

Indkøb af hundeudstyr til ”Shoppen”.

Ansvarlig:

  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

 

Pladsansvarlig:

Ansvarlig for græsarealer, vedligehold af plæneklipper, spring mm.

Ansvarlig

  • Har ansvar for kontakten til bestyrelsen.

  

Hjemmesiden:

Webmaster: mail: webmaster@dch-kalovig.dk

 

Nyheder

Sponsorer